Vara aduce cu sine o mulțime de probleme – piele, păr, insolație deshidratare și schimbarea dietei. 

Aflați aici câteva dintre cele mai bune sfaturi de îngrijire a sănătății vara.

 

Deshidratare

Cele mai frecvente simptome sunt: ​​gură și ochi uscați, piele uscată, transpirație, crampe musculare, greață, palpitații cardiace și durere de cap.

Remedii: Rehidratare cu apa, electroliti, SynergyO2, controlul fluidelor prin dietă și suplimentarea cu oxigenare celulara.

 

Epuizare prin căldură

Cele mai frecvente simptome sunt: transpirații abundente, slăbiciune, amețeli, cefalee, greață, leșin, crampe musculare.

Remedii: Odihnește-te, consuma băuturi nealcoolice reci, fă un duș răcoros, foloseste haine largi și ușoare, dar mai ales nu sta afară in caldură.

 

Rozaceea

Rozaceea iti face pielea roșie datorită supraexpunerii la soare și căldură. Roșeața apare pe măsură ce excesul de căldură determină dilatarea vaselor de sânge.

Remedii: Evită lumina directă a soarelui si foloseste întotdeauna o protecție solară bună cu SPF 30+.

 

Arsuri solare

Radiația ultraviolentă arde pielea atunci când petreci ore lungi sub soare direct. Simptomele arsurilor solare sunt pete de piele întunecată care se îndepărtează.

Remedii: Este recomandat să rămâi în interior, între orele 10:00 – 16:00, când lumina soarelui este foarte puternică.

 

Infectii bacteriene pe piele

Caldura provoaca transpirație și uneori infecții bacteriene pe piele.

Remedii:
– dușuri reci, haine largi, pudră de talc după baie, loțiune de calmare a erupției.
– păstrează zona uscată și curată.

 

Infecția piciorului

Transpirația și umiditatea vă pot crește șansele de infectare a piciorului în timpul verii.

Remedii: Există mai multe pulberi anti-bacteriene. Pentru o afecțiune gravă a pielii, consultă un dermatolog.

 

Mătreața

Mătreața este agravată în timpul căldurii și transpirației de vara. Mătreața provoacă căderea părului și este o afecțiune a pielii neigienică.

Remedii: Decoctul de brusture este ideal pentru a elimina mătreata de vara, hidratarea corectă >2 l/zi si dieta bogată in vitamine. 

 

Dieta de vara

Trebuie să consumi alimente reci, cum ar fi pepene verde, iaurt și fructe de pădure.

Astfel de alimente sunt sărace în calorii și, în plus, necesită foarte puțină energie pentru digestie. De obicei, astfel de alimente au un gust mai bun atunci când sunt refrigerate și, prin urmare, sunt consumate în mod tradițional în acest fel. 

Toți nutrienții esențiali sunt necesari în lunile de vara, în special mineralele care se pierd prin transpirație. Este posibil să se completeze acești micro-nutrienți numai dacă dieta include grupe variate de alimente, cum ar fi fructe, legume, lapte, cereale, carne și grăsimi.

În lunile de vara, o serie de persoane care doresc să slăbească trec la o dietă zero grăsimi. Aceasta nu este o tendință sănătoasă. Grăsimile esențiale de care organismul are nevoie sunt disponibile numai prin dietă. Prin urmare, este logic să se limiteze aportul de grăsimi doar la cerința esențială, dar să se evite orice surplus.

Nu este corect să bei lichide foarte reci. Alimentele consumate la temperaturi extreme, fie că sunt calde sau reci, nu sunt potrivite pentru organism. Corpul trebuie să lucreze în plus pentru a apropia temperatura de temperatura corpului. Consumul de lichide calde sau reci (spre deosebire de fierbinte și rece) sunt cele mai potrivite pentru corp.

Menține niveluri bune de igienă alimentară. Multe bacterii și viruși periculoși prosperă în lunile de vara, deoarece temperatura este propice creșterii lor. Menținerea igienei alimentare este crucială în acest sezon.

Hidratarea corecta este vitala pentru a asigura functiile de baza ale organismului vara. Suplimentarea cu oxigenare celulara SynergyO2 aduce un plus neuronilor care sunt alimentaţi cu nutrienţi şi sânge oxigenat, iar creierul funcţionează în parametri normali.

Call Now Button preloader