Ghid rapid al celor mai eficiente sfaturi de accelerare a procesului de slabire sanatoasa presarat cu articole care îți vor ușura căutarea:

👉 Beți apă.

În unele cazuri, puteți confunda setea cu foamea. Este recomandabil ca înainte de fiecare masă să beți un pahar cu apă pentru o slabire sanatoasa. Doar așa veti ști care sunt adevăratele dvs. nevoi. Pe tot parcursul zilei, se recomandă să beți apă. 

Consumul zilnic recomandat de apa este de 40 ml/kg corp. În funcție de activitatile fizice, consumul se poate ajusta. Cateva picaturi de oxigenare celulara Synergy O2 adăugate în apă, vă pot ajuta să slăbiți, să vă detoxificați corpul și vă oferă mai multă energie necesară în procesul de slabire sanatoasa. Citește și Sanatate interzisă sau lipsă de informare?

 

👉 Stabiliți obiective.

Ca și în alte procese, stabiliți-vă obiectivele de a pierde acele kilograme în plus. Definiți greutatea pe care doriți să o pierdeți si implicit reducerea numarului de calorii fără a afecta starea de sănătate.

De exemplu o restricţie de 500 kcal/zi se recomandă persoanelor supraponderale. Scăderea în greutate va fi de 6 kg în 3 luni, adică aproximativ 0,5 kg/săptămână. Un deficit caloric de 1000 kcal/zi este recomandat persoanelor obeze si va genera o scădere în medie de 1-2 kg/săptămână). Intocmiți un plan de acțiune care vă permite să vă clarificați obiectivele de slabire sanatoasa. Acest lucru vă va ajuta să fiți mai consecvenți în dieta dumneavoastră. Citește și Obezitatea încotro❓

 

👉 Controlați anxietatea.

Anxietatea vă poate determina să doriți să mâncați mai mult decât în ​​mod normal, chiar dacă nu vă este foame. Prin urmare, se recomandă să verificați dacă de fiecare dată când mâncați prea mult se datorează nivelului ridicat de anxietate sau chiar vă este foame. Citește și Există o relatie intre ce mancăm și fericire?

 

👉 Întelegeți valoarea calorică a alimentelor și combinatia corectă a acestora.

Evitați consumul de sosuri și sosuri cremoase. Mulți oameni aleg să mănânce salate atunci când încep o dietă. Fiți atenți la ceea ce folosiți pentru a completa mesele. Uneori felul principal este o opțiune sănătoasă, dar îl asociați cu alte alimente nesănătoase. Citește și Principii alimentare de bază ale prepararii corecte a hranei. 

 

👉 Măncați de mai multe ori pe zi pentru o slabire sanatoasa.

Cheia pentru accelerarea procesului de slăbire este să mănânci de mai multe ori pe zi. Când corpul tău începe să primească alimente mai des, devine mai rapid, accelerând metabolismul. Încercați să mâncați hrana vie de 5 ori pe zi, 3 mese principale și 2 gustări. Citește și Dacă vrei ca viaţa ta să fie mai frumoasă, acordă-ţi timp să faci alegeri sănătoase!

 

👉 Reduceți porțiile de mâncare.

Jumătate ar trebui să conțină legume proaspete. De fiecare dată când vă serviți porția de mâncare, încercați să reduceți cantitatea (nu este vorba de golirea întregului vas). Vei vedea cum, în timp, te vei obișnui să consumi o anumită cantitate de mâncare. Citește și Ce trebuie să pui in farfuria ta ca să ai o viată sănătoasă!

 

👉 Reduceți aportul de alcool.

Dacă alcoolul este consumat frecvent, vă recomandăm sa îl lăsați deoparte pentru o vreme dacă încercați o slabire sanatoasa. Alcoolul vă va crește șansele de a acumula mai multe grăsimi abdominale.(mai ales berea are acest efect). 1 g alcool = 7 cal. În plus, s-a dovedit că la unele persoane, aportul de alcool le dă pofta de mâncare. Citește și Alimentatia corectă – remediu pentru majoritatea bolilor

 

👉 Includeți o activitate fizică în rutina dvs.

S-a demonstrat ca ideal pentru a pierde în greutate și de a avea un tonus muscular este de a mânca sănătos și a include exercițiile fizice zilnice de cel putin 20 min. 

Nu vă faceți griji dacă nu vă place niciun sport. Pur și simplu fiți în mișcare timp de 20 de minute pentru a vă activa corpul. Încercați să găsiți pe cineva care să vă însoțească atunci când faceți mișcare, deoarece acest lucru vă va motiva foarte mult. Citește și 20 de minute de mişcare pe zi = SĂNĂTATE

 

👉 Feriți-vă de dietele extreme, NU funcționează pe termen lung.

Citește și Obiceiuri si deprinderi care ne influienteaza starea de sanatate

 

👉 Faceți schimbări în obiceiurile alimentare zilnice, adoptand un nou stil de viață.

Dacă ați parcurs pasii de mai sus, sunteți pe drumul cu prioritate al unui nou stil de viață. 

Nu uitați că nu este vorba de a vă înfometa, ci de a ști să mâncați o dietă echilibrată. Citește și Dacă vă schimbaţi alimentatia – vă schimbaţi şi viaţa!

Decizia îți aparține! Dacă nu te-am convins, citește și Te-ai intrebat de ce nu poti să slăbești? 

slabire sanatoasa

slabire sanatoasa

Call Now Button preloader