Știi cât de des ar trebui să mănânci pentru a pierde in greutate?

Aflați aici câteva recomandări pentru a determina frecvența meselor.

“Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Trebuie să mănânci șase mese mici pe parcursul zilei pentru a-ți stimula metabolismul. Ar trebui să postești dimineața și să mănânci toate mesele între orele 14:00 și 20:00.”

Probabil că ai întâlnit toate aceste recomandări și multe altele în încercarea ta de a descoperi cum să mănânci pentru a pierde in greutate. 

De câte mese pe zi ai nevoie cu adevărat? Trei, patru, șase? Răspunsul depinde de tine! 

Fiecare corp și fiecare program este diferit. Asta înseamnă că ceea ce funcționează pentru cea mai bună prietenă ar putea să nu funcționeze pentru tine.

 

Formula ideală pentru a pierde in greutate

 

Pentru a pierde in greutate, trebuie să ardeți mai multe calorii decât consumați. Orice altceva este secundar aportului de calorii (da, chiar și frecvența meselor). Pur și simplu nu vei pierde în greutate dacă mănânci un surplus de calorii în fiecare zi. Citeste si Te-ai întrebat de ce nu poți să slăbești?

După calorii, defalcarea macronutrienților este de asemenea importantă. Aceasta presupune cantitatea de proteine, carbohidrați și grăsimi pe care o consumi pe parcursul zilei 

Mulți oameni se străduiesc pentru o defalcare de 40-30-30. Aceasta înseamnă că 40% din caloriile lor provin din carbohidrați și 30% din grăsimi și proteine. Citeste si Ghid rapid al celor mai eficiente sfaturi de slabire sanatoasa

Alegerea alimentelor vii, bogate în nutrienți este un alt factor important în pierderea în greutate. Este bine ca acestea să constituie cea mai mare parte din aportul caloric. Ele vă vor ajuta să rămâneți plin mai mult timp și să vă ofere vitamine și minerale importante. Citeste si PRINCIPII ALIMENTARE DE BAZA ALE PREPARARII CORECTE A HRANEI

 

Odată ce ați prioritizat aportul total de calorii, descompunerea macronutrienților și calitatea alimentelor, vă puteți concentra pe frecvența meselor.

 

Pentru a pierde in greutate ai nevoie de un plan. De acesta să te ții ca sa te faca mulțumită!

În general, vei pierde in greutate, indiferent dacă mănânci o dată sau de opt ori pe zi, atâta timp cât respecti formula de mai sus.

 

Iată câteva îndrumări pentru a vă ajuta să determinați cel mai bun număr de mese, în funcție de preferințele și programul personal.

 

1. Dacă vă treziți dimineața înfometați, încercați să mâncați patru până la șase mese mai mici pe parcursul zilei. Nu vă umpluți!

2. Dacă preferați să mâncați mult ca să vă simțiți confortabil când sunteți plin și să rămâneți perioade lungi fără să mâncați, încercați să săriți peste micul dejun și să luați una sau două mese mai mari pe tot parcursul zilei dupa-amiaza si seara. Acest lucru este cunoscut și sub denumirea de post intermitent. Poate necesita să mănânci puțin peste satul pentru a-ți asigura că atingi nevoile zilnice de energie ale corpului.

3. Dacă te afli undeva între cele două de mai sus și îți place să mănânci suficient încât să fii mulțumit, dar să nu fii plin, încearca să rămâi cu trei mese echilibrate și poate o gustare sau două (după nevoie, nu doar ori de câte ori se dorește) în timpul zilei.

Dacă vedeți rezultatele dorite cu numărul de mese pe care le consumați în prezent, probabil că nu este nevoie să faceți modificări majore. 

Dacă nu observați rezultate, luați în considerare să încercați un model de alimentație diferit. Pe durata a două până la patru săptămâni veți vedea dacă vă simțiți diferit.

Doar dvs descoperiți ce vi se potrivește cel mai bine pentru a pierde in greutate!

Call Now Button preloader