Există multe moduri prin care poți avea grijă de imunitate 

 

Ai ajuns la concluzia greșită că șansele tale de a te îmbolnăvi sunt acum mult mai mari decât în ​​cazul unei vremi mai calde? Te anunț că boala poate lovi oricând dacă nu reușesti să te îngrijești corespunzător. imunitate

 

Iată câteva sfaturi pentru a avea grijă de tine:

 

👉Râsul🙂😊😂

Râsul îți poate întări sistemul imunitar împreună cu starea ta de spirit. Crește nivelul de anticorpi din sânge și cel al celulelor albe din sânge care atacă și ucid bacteriile și virușii. De asemenea, crește numărul de anticorpi din mucusul produs în nas și căile respiratorii, puncte de intrare pentru mulți germeni.

 

👉Apa 🌊 🌊 🌊

Apa de băut poate face mult bine pentru imunitate, deoarece iți poate ajuta rinichii să elimine eficient toxinele din organism.

 

👉Grăsimi sănătoase 🥑🥥

Optează pentru grăsimile vegetale nesaturate, mai degrabă decât pentru cele saturate din alimente de origine animală, care reduc capacitatea celulelor albe din sânge de a distruge bacteriile.

Evitați grăsimile trans, grăsimile etichetate drept „hidrogenate” sau „parțial hidrogenate”. Aceste grasimi trans sunt adesea găsite în alimentele procesate și produsele de patisserie si pot interfera cu sistemul imunitar.

 

👉Stai departe de zahăr

Doar 10 lingurițe de zahăr afectează capacitatea globulelor albe de a dezactiva sau ucide bacteriile. Optează în schimb pentru o lingurita de miere. Încercați să limitați alternativele fără calorii, cum ar fi aspartamul.

 

👉Bucură-te de timp de calitate petrecut în natură 🌲🌲🌲

Timpul petrecut în natură este o necesitate pentru sănătatea fizică, mentală si emoțională.

Cand vine vorba de timpul petrecut în natură, nu trebuie să ne gandim doar la spații verzi, ci si la medii marine si de apă dulce. Timpul în natură poate fi un antidot pentru stres. Oxigenarea creierului este foarte importantă pentru imunitate.

 

👉Vitamina C 🥝 🍊 🍋🌶️

Vitamina C, care se găsește în concentrații mari în portocale, ardei rosu, lămâi, lime și grapefruit, stimulează activitatea fagocitelor (celule care înghit și digeră bacteriile) din sânge. Organismul nu poate stoca vitamina C, așa că trebuie să consumați o cantitate în fiecare zi pentru a avea imunitate.

 

👉20 min sport zilnic  🏊🧘‍♂️

Sistemul tău imunitar la exerciții prin producerea mai multor celule sanguine care atacă invadatorii bacterieni. Și cu cât faci exerciții mai regulate, cu atât schimbările devin mai de lungă durată. Persoanele care fac exercitii fizice moderate in cinci sau sase zile pe saptamana au mult mai putine raceli si dureri de gat decat persoanele care nu fac.

 

👉Somn suficient  😴🛌😴

Aproximativ două treimi dintre adulții din întreaga lume nu dorm suficient, Privarea de somn vă poate expune riscului de îmbolnăvire, de la o răceală obișnuită până la afecțiuni mai grave.

 

👉Acoperă-ți extremitățile 🖖 🦶 🖖

Este posibil să faceți o infecție dacă, în special la extremități, sunteți răcit. Aproximativ 20% dintre persoanele cu picioarele înghețate fac răceală, comparativ cu 9% dintre cele ale căror picioare sunt calde.

 

👉Mănâncă legume 🧄 🧅 🥕 🌶️ 🍄

Usturoiul și ceapa în supă, tocane și alte feluri de mâncare sunt surse de substanțe antivirale puternice care vă pot crește rezistența la infecții. O mulțime de alte legume se pot adăuga la armura de luptă împotriva infecțiilor, inclusiv morcovi și cartofi dulci. Sunt bogate în betacaroten, care are o acțiune antiinflamatoare și crește rata de producere a globulelor albe. 

Alte legume puternice sunt ardeiul chile care subțiază mucusul nazal; ciuperci shiitake care ajută la producerea globulelor albe și ghimbirul, care contracarează inflamația.

 

Citeste: Ce legume si fructe de toamna îți întăresc sistemul imunitar?

Call Now Button preloader